Tuesday, March 24

Norwegian fidle on the way to Moscow...

Okey, so I am not a huge fan of the European Song contest. Too many bad songs and singers, and the songs I like never win. Still I have to admit there is some sort of entertainment factor, mostly in a funny way. When I heard the Norwegian contribution to this years competition, I couldn't help but like it from the very first tone. Seriously!. The singer, Alexander Rybak, is adorable and very convincing in his performance, and I LOVE the Norwegian fidle part. This is definately a song worth listening to. Feel free to judge for yourself.. (and I'm sorry all Dutch readers, but the Toppers really do not touch my heart like that....:))

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

6 comments:

Jill said...

Jeg digger Fairytale!!!!
Skapliker MGP :-)
Gleder meg til å treffe deg i mai :-)

Anne Kristine said...

Så enig med deg Marianne :o)
Denne sangen er bare SÅ flott og liker også fela her...
Heia Norge!
Ønsker deg en flott uke.
klem Anne

Julia said...

Måtte bare høre litt!
Så fikk jeg litt energi til å jobbe litt igjen :-)

Ha en fin dag!

T:o)ve said...

Han er jo bare helskjønn da, en skikkelig svigermorsdrøm-type *heart*
Ha en videre strålende uke!

Moia said...

Hei på deg, så koselig med kommentar i bloggen min. Fant frem til deg også, så mye fint åog kreativt å se på her hos deg.
Klemz fra Ann-Margret

Nicole said...

Hei Marianne,

helt enig med deg!! Jeg er nederlandsk og jeg bor i Norge, men liker også IKKE the Toppers.

Hurraa for Alexander!

Nicole van Gremberghe
Tvedestrand