Wednesday, May 6

Class information - informasjon vdr. kurs denne helgen

The following information is only interesting for Norwegians participating in my classes at Papirgleder in Bergen, Norway this weekend. Looking SO much forward to this....

Kurshelgen nærmer seg og jeg håper dere som har meldt dere på er klare og fulle av motivasjon. Hvis det er noen som har lyst til å bli med, men enda ikke er påmeldt, er det fortsatt mulighet for det. Bare henvend dere til Papirgleder. Jeg lovet mer info om hva dere skal ha med når kursene nærmer seg, og særlig nærmere kan det nesten ikke bli....Her følger derfor litt mer informasjon vdr. feriejournalkurset på lørdag. Ang. kurset på fredag, kan dere se her og teknikkurset på lørdag er godt nok beskrivet hos Papirgleder her. Husk at eksemplene som vises bare er eksempler. Det er dere som skal designe layoutene slik dere vil, jeg viser dere metodene og teknikkene.

Feriejournal (lørd. kl 14 - 17)

Her er det litt endringer i forhold til produkter. Det har vist seg at papirene jeg ville bruke fra My little yellow bicycle ikke kan leveres før i juni, så jeg har måttet finne alternativer. De papirene jeg har valgt å bruke i stedenfor er fra Cosmo Crickets nye colleksjoner, kjempeflotte designpapirer og nydelige farger og passer veldig bra til journalen, så ingen grunn til bekymring.

Det du må ha med deg av utstyr er:

en god saks
svart stempelpute
hobbylim til å lime både papir og stoff (helst hvitt lim på flaske)
crop-a-dile (hvis du ikke har dette, får du låne:))
Punch til å lage runde hjørner
baby wipes
papirkutter
stiftemaskin
gjerne sirkelpuncher i forskjellige størrelser, men dette er ikke nødvendig dersom du ikke har det.
godt humør:)

husk: du trenger ikke bilder til dette kurset!

Ellers henviser jeg til mitt tidligere innlegg ang. disse kursene her. Hvis dere har noe dere fortsatt lurer på, er det bare å sende en mail til meg på mariannehope@msn.com. Gleder meg masse til overimorgen og overioverimorgen....

2 comments:

Taranita said...

Hei hei Marianne=)

Jeg vil bare takke så utrolig mye for supert kurs lørdag kveld, jeg fikk virkelig masse inspirasjon. Det var utrolig hyggelig å få hilse på deg, håper du kommer å holder nytt kurs i aug slik som du nevnte, da SKAL jeg melde meg på igjen=)
Håper du har hatt et flott opphold i Bergen.

Hilsen Isabell/Taranita

http://krimsogkrams.blogspot.com

Taranita said...

kjekt å høre at du er vel fremme=) og utrolig kjekt å vite når det nye kurset skal holdes, jeg bare MÅ være med, får være min gave til vår 1 års bryllupsdag, hehe:)