Thursday, August 20

5 questions at Fotoverden..

I decided to jump on this "game" at Fotoverden, just for fun; Answer 5 questions and show your favorite picture, so here it goes..

1. Navn, alder, bosted? Name, age, place?

Marianne, 37 years, The Netherlands

2. Hvilket kamera har du? What camera do you have?

Canon 5d Mark II and Canon 450 d

3. Ekstra utstyr? Extra equipment?

Canon 24-70mm, 2.8 L
Canon 70-200mm, 2.8L IS
Canon 50mm, 1.4
Tamron 18-250mm
extern flash
Tripod

4. Hva fotograferer du mest? What kind of subjects do you photograph the most?

People, children, my children, flowers, nature, abstract

5. Ditt favorittbilde? Favorite picture....

this is a HARD one. How can I pic only ONE???? Well, I looked through my pictures, and this one did stand out as did a few others. I love the colors and the emotion in this pic, and the cute little girl with her red lips is definitely "eatable", mmmm....

So, that's 5 questions about me, now if you can read Norwegian, jump over to Fotoverden and join in...

3 comments:

ninabakke said...

Så hyggelig at du blir med, nydelig bilde :)

Jill said...

Nydelig bilde!
Skjønner at det er vanskelig å bare velge ett :-)
Jeg var så heldig å være på kurs med Celine da Linda innviterte henne til Bergen. Da fikk fikk vi lære den kule teknikken som du har brukt på minialbummet :-)
Nå er det bare 1 uke igjen... gleder meg!!!

♥ Kari ♥ said...

Så nydelig!!!
Nå har jeg tømt to kopper kaffe og kost meg masse mens jeg har beundret de fantastiske bildene du har i fotobloggen din!!
Du er kjempedyktig!!!

Ha en flott dag!
Klem fra Kari